אי ידיעת החוק גורמת לטעויות של חשודים

0
449
קרדיט - Canva

בכל מקרה שבו אתם נחשדים בשימוש בסמים אתם צפויים לסנקציות מחמירות ממעצר ועד הגשת כתב אישום ואם אתם נתפסים בזמן נהיגה תחת השפעת סמים, ההליכים נגדכם מגיעים גם למצב של הטלת סנקציות נגדכם כמו שלילת רישיון נוסף על הגשת כתב אישום. במקרה של עבירות תנועה שנעשות תוך כדי נהיגה בהשפעת חומרים אסורים בית המשפט מחמיר מאוד בגלל חוסר האחריות הכרוך בכך שגורם לאבידות בנפש בתאונות קשות. בכל הקשור לסמים ולאלכוהול יש דרכים שבהן אפשר להוכיח שלא נבדקתם נכון או שהתוצאות אינן מדויקות, ולכן נדרשת הגנה מיוחדת על כל מי שמעורב בכך. ההשלכות של עבירות כאלה חמורות מאוד ומסתיימות לא פעם בענישה מחמירה כמו ישיבה בכלא וקנסות כבדים, שלא לדבר על פסילת רישיון שמקשה על כל מי שנזקק לרכב לצורך פרנסתו. במקרים שבהם אתם מסבכים עם החוק רצוי לפנות מידית לעזרת עורך דין שמתווה את ההתנהלות הנכונה בתיק שלכם כדי למנוע מכם טעויות שיובילו להפללה עצמית. משרד עו’’ד אלון שליכטר מגן עליכם ועל הזכויות שלכם בכל הסתבכות משפטית.

חשוב להתייעץ עם עורך דין

כשהמשטרה מזמנת חשודים לחקירה או לתשאול או לכל הליך שבו היא אינה מגלה לכם את כל הקלפים, גדלים הסיכויים שתעשו טעות שתפליל את עצמכם או שתקשרו את עצמכם לחשדות. מכאן, קצרה הדרך למצב שבו עלולים להודיע לכם שאתם חשודים רשמית, או לעצור אתכם או להגיש כתב אישום נגדכם ואתם מוצאים את עצמכם בסבך העולם הפלילי. זאת הסיבה שבגללה לא נוקטים אף פעולה מבלי להתייעץ קודם עם עו"ד פלילי שינחה אתכם כיצד להתנהל בחקירות או בזמן מעצר. זהו ההבדל שבין לגרום למשטרה לקבל מכם כל מה שהיא צריכה ולהפליל אתכם לבין לתת לעורך הדין שלכם לנהל את המגעים בשמכם.

ייצוג משפטי מהרגע הראשון

הליכים פליליים שונים מתנהלים עם שעון זמן שקצוב להם כדי להגיב בזמן ולהמשיך לנסות לשחרר אתכם מאימת כתב אישום פלילי נגדכם. בין היתר, יש לשים לב לכך שעלולים להגיש נגדכם כתב אישום ולהודיע לכם זאת באמצעות מכתב יידוע שמחייב תגובה מידית. מי שאינו מכיר את החוק ולא יודע שיש לו זכות שימוע כדי לבטל את כתב האישום או לשנות בו סעיפים, עלול למצוא את עצמו מול ההליך הפלילי שאפשר היה לעצור בזמן. יש צעדים שונים שעורך הדין שלכם יכול לנקוט על מנת לעכב הליכים נגדכם או לשאת ולתת בשמכם, ואת זה חייבים לעשות בהקדם. משרד עו’’ד אלון שליכטר מייצג אתכם עד הניצחון בתיק שלכם לשביעות רצונכם.