מרכזי גמילה מומלצים בישראל

מרכז גמילה והעצמה - מכורים לחיים

מרכז גמילה

מרכז גמילה וטיפול להתמכרויות משמש כמסגרת כוללנית עם שהייה מלאה וליווי צמוד של אנשי מקצוע מהמדרגה הראשונה.

רנסאנס-ויקטוריה מרכז רפואי מוביל לגמילה מהתמכרויות

מרכז גמילה מסמים

צוות מרכז רפואי לגמילה באשפוז, רנסאנס-ויקטוריה משקיעים את מירב מאמצים את מלוא האיכות במהלך הטיפול.

מכון הגמילה והשיקום מרכז אמיל

מרכז גמילה

מרכז גמילה שעוזר לאנשים הסובלים מהתמכרויות לחזור לחיים בריאים ונקיים מסמים ואלכוהול.

מכון גמילה "יד הצלה"

מרכז גמילה

מרכז הגמילה ‘’יד הצלה’’ מופעל ומנוהל על יד עמותת ‘’יד הצלה’’, אשר הוקמה במטרה לעזור למכורים, לנפגעי סמים ואלכוהול ועוד.

"רוח בכפר" מרכז טיפול פרטי

גמילה מסמים

"רוח בכפר" מספקת גישה טיפולית מקיפה , אישית וקבוצתית , המשלבת פסיכותרפיה וטיפולים אלטרנטיביים מתקדמים.

אורנית ויינשטוק – המרכז לטיפול וייעוץ בהתמכרויות

גמילה מהתמכרויות

צוות המרכז לטיפול וייעוץ, לטיפול בהתמכרויות, מורכב מאנשי מקצוע בעלי ניסיון רב הן בטיפול בכלל ובמיוחד בטיפול שהתמקדותו הוא התמכרויות.

למצוא את מרכזי הגמילה הטובים ביותר

אנשים רבים רואים שימוש בסמים והתמכרות כבעיה חברתית. הורים, בני נוער, מבוגרים ואנשים אחרים בקהילה נוטים לאפיין אנשים שלוקחים סמים כחלשים מבחינה מוסרית או כבעלי נטיות פליליות. הם מאמינים כי מתעללים בסמים ומכורים צריכים להיות מסוגלים להפסיק לקחת תרופות אם הם מוכנים לשנות את התנהגותם.

מיתוסים אלה לא רק סטריאוטיפים אלה עם בעיות הקשורות לסמים, אלא גם את משפחותיהם, הקהילות שלהם, ואנשי מקצוע בתחום הבריאות שעובדים איתם. שימוש בסמים והתמכרות מהווה בעיה בריאותית ציבורית המשפיעה על אנשים רבים ויש לה השלכות חברתיות רחבות. מטרתה של NIDA היא לסייע לציבור להחליף את המיתוסים שלו ואת האמונות השגויות של שימוש בסמים והתמכרות עם ראיות מדעיות כי התמכרות היא מחלה כרונית, חוזרת ונשנית וניתנת לטיפול.

ההתמכרות מתחילה בשימוש בסמים כאשר אדם עושה בחירה מודעת להשתמש בסמים, אך התמכרות היא לא רק "שימוש רב בסמים". מחקרים מדעיים אחרונים מספקים עדויות גורפות לכך שלא זו בלבד שתרופות מפריעות לתפקוד תקין של המוח ויוצרות רגשות חזקים של אבל יש להם גם השפעות ארוכות טווח על חילוף החומרים והפעילות במוח. בשלב מסוים, מתרחשים שינויים במוח שיכולים להפוך שימוש בסמים להתמכרות, מחלה כרונית, מחליפה. אלה מכורים לסמים סובלים מכפיית סמים כפייתית ושימוש ואינם יכולים לפרוש מעצמם. הטיפול נחוץ כדי לסיים את ההתנהגות הכפייתית הזו.

טיפול יכול להיות בעל השפעה עמוקה לא רק על מתעללים בסמים, אלא על החברה בכללותה על ידי שיפור משמעותי בתפקוד החברתי והפסיכולוגי, הפחתת הפגיעות הקשורות אלימות, והפחתת התפשטות האיידס. זה יכול גם להפחית באופן דרמטי את עלויות החברה של שימוש בסמים.

הבנה של שימוש בסמים מסייעת גם בהבנה כיצד למנוע שימוש מלכתחילה. תוצאות ממחקר מניעה במימון NIDA הראו כי תוכניות מניעה מקיפות הכוללות את המשפחה, בתי הספר, הקהילות והתקשורת יעילים בהפחתת השימוש בסמים. יש צורך להמשיך לשלוח את המסר כי עדיף לא להתחיל בכלל מאשר להיכנס שיקום אם ההתמכרות מתרחשת.

מגוון של גישות משמשות תוכניות טיפול כדי לסייע למטופלים להתמודד עם התשוקות הללו ואולי למנוע הישנות סמים. מחקר NIDA מראה כי התמכרות היא בבירור לטיפול. באמצעות טיפול מותאם לצרכים האישיים, המטופלים יכולים ללמוד לשלוט במצבם ולחיות חיים נורמליים יחסית.

אם אתה נלחם במאבק נגד אלכוהוליזם או התמכרות לסמים, עשית צעד ראשון חשוב – אתה מושיט יד לעזרה. או בהחלט שוקל את זה. זה מאמץ אמיץ. זה יכול להיות אחד מפחיד. אבל הכי חשוב, אתה לא לבד.

אם אתה מתקשר אלינו בשמו של אדם אהוב שזקוק לעזרה בהתמודדות עם אלכוהוליזם או התמכרות לסמים, אנחנו מוכנים באותה מידה לתמוך במאמציך באחד המפתחות להתמודדות עם מחלה ממכרת: מקבל את מכור להכיר בכך שיש בעיה ושהוא זקוק לעזרה.

ככל שההתמכרות לא מטופלת יותר, כך היא מתעוררת יותר. המטרה שלנו היא לעזור לך להתמודד עם בעיות מהר ככל האפשר, כדי לספק מידע משמעותי, אכפתיות המסייעת להתמודד עם ההשפעות של אלכוהוליזם, התמכרות לסמים ומחלות ממכרות אחרות.

עבודה מסביב לשעון, הצוות שלנו מחויבת לעבוד איתך כדי לקבוע את ההפניה המתאימה ביותר על פי האופי הספציפי של הבעיה. בני נוער, למשל, מחפשים לעתים קרובות מתקנים מיוחדים המיועדים לצרכים הספציפיים שלהם. נשים מעדיפות לעתים קרובות מרכזי טיפול העוסקים אך ורק בנשים. יהיה המצב אשר יהיה, אנו מציעים רמות גבוהות של ניסיון בטיפול, מגוון רחב של משאבים אכפתיות, ובנק לאומי של מתקנים איכותיים ומצליחים ביותר, המשקפים את הדאגה הגדולה ביותר לכבוד, כבוד ומקצועיות.

התמכרות היא מחלה כרונית, חוזרת. זה נושא מורכב, מתפשט, שיוצר מגוון רחב של אתגרים בריאותיים נפשית וגופנית. אבל זה ניתן לטפל – ולכן פנו למומחים מאומנים לספק ייעוץ ותמיכה 24 שעות ביממה.

דילוג לתוכן