איך תדעו שאתם מכורים לגראס וזקוקים לעזרה מקצועית?

0
163
קרדיט Canva

גראס הוא אחד חומרי הסמים הנפוצים ביותר שבני נוער ובוגרים צורכים, אך עדיין קיימות תפיסות שגויות רבות לגבי הסכנות שלו. סם זה, שמקורו בצמח הקנאביס ולעיתים מכונה "מריחואנה" או "וויד", הוא ממכר. כתוצאה מכך שהמוח של האדם התרגל לתרכובות של התרופה לאורך זמן, יש צורך במינונים גדלים של התרופה כדי לספק את אותו האפקט. התמכרות לקנאביס עלולה להתפתח אם אתם משתמשים בגראס לעתים קרובות ויש לכם תסמיני התמכרות ורצונות לצרוך את הסם גם כאשר אתם לא משתמשים בו. במקרים אלו, של התמכרות, גמילה מגראס הא הדרך הטובה והבטוחה ביותר לשבור את התלות בחומר הממכר.

כיצד ניתן לטפל בהתמכרות לקנאביס?

כאשר תבחרו באפשרות בה אתם רוצים לעבור גמילה מסמים ולטפל בהתמכרות לקנאביס, תוכלו להרוויח את התמיכה והעזרה הנחוצה לכם במרכז גמילה ניקה ישראל. משך וסוג הטיפול שתקבלו יהיה תלוי במצבכם האישי ובמידת ההתמכרות שלכם. ניתן לספק טיפול בהתמכרות לקנאביס כחלק מתוכנית הטיפול בהתמכרויות בת לפחות 30 יום. כאשר במהלך תהליך הגמילה תקבלו סיוע רפואי לפי הצורך, תוכניות לטיפול קבוצתי מובנה, ייעוץ אינטרנטי וטיפול פרטני אחד על אחד ועוד מגוון טיפולים ותמיכה רבה שיעזרו לכם להתמודד עם ההתמכרות שלכם.

ניקה ישראל מציעים לכם טיפול בסביבה מפוקחת קפדנית שבה אתם יכולים לעבור גמילה מגראס תוך קבלת סיוע מאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

קבלת התמיכה הנפשית והרגשית במהלך תהליך הגמילה

כאשר אתם צריכים לעבור גמילה מהתמכרות, חשוב לוודא כי תהיה לכם גישה למגוון רחב של טיפולים, כגון טיפול פרטני וקבוצתי. טיפול פרטני מציע מסגרת שקטה לעיבוד קשיים שנתגלו במהלך הטיפול, בחינת נושאים מהעבר שאולי תרמו להתמכרות שלכם ולמידת מנגנוני התמודדות להצלחה בעקבות הטיפול.

ניתן לטפל ביעילות בתחושת הבידוד שאנשים רבים הנאבקים בהתמכרות באמצעות טיפול קבוצתי. מטופלים יכולים לדון בחוויותיהם בקבוצות ולקבל ידע מאלה שעברו דברים דומים. למטופלים הרוצים להצליח בגמילה שלהם יכולה להיות הבחירה להשתתף במגוון קבוצות תמיכה טיפוליות.

מרכז גמילה ניקה ישראל מודעים לעובדה כמה קשה זה יכול להיות להתחיל בתהליך של החלמה מהתמכרות לקנאביס. כדי לעזור לכם להבין את עומק ההתמכרות שלכם ואת הפתרונות הנגישים לכם, שיכולים לעזור לכם להחזיר את השליטה בחייכם ללא הגראס, תוכלו להגיע לפגישת ייעוץ ללא התחייבות למרכז הגמילה. ניקה ישראל הוא המרכז המוכר ביותר בארץ לגמילה ממגוון התמכרויות, ביניהם לכל סוגי הסמים, גם הקלים וגם הקשים יותר, והם בעלי כל האמצעים שיכולים לעזור לכם להתחיל לחיות חיים חדשים ללא הסמים.