מרכז גמילה בצפון – להתמכרויות ובעיות אחרות

0
2327
מרכז גמילה בצפון - להתמכרויות ובעיות אחרות

מרכז גמילה הנו מרכז המשמש מקום לאנשים בעלי התמכרויות ובעיות שונות כמו סמים, אלכוהול, הפרעות אכילה, מין, תלות במערכות יחסים, הימורים, קניות וכל מי שמרגיש מצוקה לחייו או בחייו, מרכז גמילה יכול לעזור בעזרת אנשי מקצוע רבים כמו עובדים סוציאליים, פסיכולוגיים, לומדי משפטים וקרימינולוגיה ואפילו אנשים שהיו מכורים פעם באותם הבעיות ובאים בכדי לעזור לאנשים בהתמודדות המוכרת.

ההתמכרויות והבעיות השונות שיכולות לצוץ במהלך החיים

אנשים רבים מתמודדים יום יום אם לא שנים, עם בעיות התמכרויות שונות. לפעמים התמכרויות אלו לא מודעות להם או הסיבה לכך היא אינה ידועה אך הם ממשיכים לעשות אותה כי מהזווית שלהם, זהו אינו דבר רע. התמכרויות שיכולות להיות לכולם ובמיוחד לאנשים מבוגרים הם התמכרויות למין בלתי פוסק, התמכרויות להימורים הגורמות להפסדי סכומי כסף רבים ורצון לנצח ולהרוויח, אנשים המכורים לסמים ולאכוהול הגורמים נזק בגוף ומבחינה נפשית, הפרעות אכילה בשל הרצון המוטעה להיות יפה ורזה, אנשים הקונים ואוגרים חפצים בשביל להרגיש טוב, אנשים החותכים את עצמם לשם הנאה והרגשת כאב ועוד. לרוב אנשים אלה אינם יכולים להפסיק ואפילו אם רוצים ומנסים, לרוב הם חוזרים להתמכרות שוב ושוב. בעזרת מרכז גמילה בצפון שנותן את השירות לכל מי שמרגיש שחייו בסכנה או נמצא בבעיה שאינה יכולה להיפטר מלבדה.

אנשים מבוגרים רבים חשים תחושת חרדה, דיכאון, חיים סביב התמכרות מסוימת או מצוקה כלשהי המסכנת את חייהם אך אינם רוצים או יכולים לדבר עליה. מרכז גמילה בצפון נותן מענה בעיקר לאנשים מבוגרים בעלי התמכרויות שונות, בעיות נפשיות שונות וכל מי שמרגיש מצוקה לחייו, מספק את תשומת הלב הדרושה, ההבחנה בבעיה ופתרונה, תכנית טיפולית מותאמת וסוף להתמכרות. ליצירת קשר ומענה חם אפשר ליצור קשר באתר.