הסוף לקריז: הדרך הטובה ביותר להיגמל

0
5127
הסוף לקריז: הדרך הטובה ביותר להיגמל

המילה "גמילה" יכולה להישמע מאיימת למי שמתקשה לדמיין את חייו בלי עוד מנת סם או כוס משקה. אלא שההתמכרות הזו פוגעת בכם, באנשים הקרובים אליכם יותר מכל וגם בבריאות הפיזית והנפשית. עם הליווי הנכון והתוכנית המדויקת שמותאמת לצרכים שלכם, גם אתם יכולים לשקם, לשנות ולחולל שינוי אמיתי. איך תעשו את זה בצורה היעילה ביותר? על ידי יצירת קשר עם צוות "ניקה נגמלים".

התמכרות שאפשר להפסיק: קוקאין

מה שהתחיל כניסוי חד פעמי הפך, כמעט בלי ששמתם לב, להרגל שאתם מתקשים לשלוט בו. אתם זקוקים למנה נוספת ואחריה למנה נוספת, וכדי לספק לגוף את הצורך הזה אתם משקרים ופוגעים באחרים, גם באלה שאתם אוהבים יותר מכל. גמילה מקוקאין היא ההזדמנות שלכם לעצור את הסחף הזה, לשנות את התמונה לחלוטין ולחזור אל המסלול. הדרך האידאלית לעשות את זה היא עם הליווי המקצועי של מרכז "יד הצלה" ועם תוכנית המותאמת לצרכיו של כל אדם באופן אישי ומיוחד.

גמילה מסמים קשים: למרות הקריז

אחד האתגרים המשמעותיים בתהליך הגמילה, וזה נכון גם כאשר אנחנו מדברים על גמילה מסמים קשים וגם על גמילה מסמים קצת יותר "קלים" – הוא אתגר הקריז. כשהגוף דורש עוד מנה אבל לא מקבל אותה, הוא מתחיל לרעוד, לכאוב ולעורר תחושה של מצוקה פיזית אמיתית ובלתי נסבלת. בתהליך הגמילה ובעזרת צוות שעוטף אתכם מכל כיוון אפשרי, אתם יכולים להתמודד עם השלב הזה ועם הקשיים שיגיעו ביום שאחרי, כשההזדמנות תיקרה שוב בדרככם ותצליחו להימנע מהפיתוי.

למה אתם באמת מכורים לאלכוהול?

בכל הקשור לאלכוהול, נדמה שלא תמיד קל לזהות את ההתמכרות – בוודאי לא בשלבים המוקדמים שלה. מאחר וכולנו נהנים מכוס יין או וודקה בבר או באירוע חברתי, קשה לנו לזהות במדויק מתי כוסית אחת הפכה לבקבוק שלם, ומתי נעשינו תלויים במשקה שמתחיל לזרום כבר משעות הבוקר. מרכז גמילה מאלכוהול מספק את המסגרת האידאלית להתמודדות משום שהוא מזהה את הסיבה האמיתית לצריכת האלכוהול ומתמודד עמה ישירות. זה באמת כל מה שנדרש כדי לספק מענה איכותי יותר להתמכרות.

אתם לא לבד בדרך

בין אם אתם זקוקים לעוד מנת סם או לעוד כוסית של וויסקי, מרכז גמילה מסמים ואלכוהול הוא המקום שבו תקבלו את המענה המושלם לכל הצרכים שלכם. עם תוכנית טיפול מקיפה וצוות עתיר ניסיון, מרכז "ניקה נגמלים" מאפשר לכם להשיג את השליטה מחדש, ולצאת לדרך נקייה וטובה הרבה יותר. אתם מוזמנים כבר עכשיו בטלפון 054-2272002.