לצאת לדרך חדשה

0
5297
לצאת לדרך חדשה

המציאות בה אנו חיים הינה מורכבת ועמוסה. בין אם מדובר ביום עבודה ארוך, ניהול חיי משפחה לצד משימות רבות אחרות – אנו מתמודדים עם שגרה יום-יומית קשה. עם זאת, לא כולם מצליחים לתמרן בין משימות אלו היטב. למעשה, רבים מאתנו פונים אל השוליים ובורחים למציאות אחרת ומרגשת יותר. וזאת, על ידי פיתוח דפוסי פעולה הרסניים.

רבים מאתנו רודפים אחר הריגוש ותחושת ההקלה שבהימורים או באלכוהול. וזאת, כדי להתמודד עם החיים המורכבים שאנו מנהלים. במהרה, דפוסים אלו יוצרים תלות בגורמים חיצוניים; תלות אשר מביאה הרס לאיכות חיינו. מעוניינים להיכנס למכון גמילה מסמים? ברצונכם להתגבר על הפרעת האכילה שפיתחתם? הצוות הטיפולי של מרכז הגמילה רוח בכפר מציע מסלולי החלמה המתמקדים בהיבט הפיזי והנפשי אחד. נשמח לקבל אתכם בזרועות פתוחות.

לשבור את דפוסי הפעולה ההרסניים

לאורך השנים האחרונות, בני נוער ובוגרים כאחד מתמודדים עם קשיים שונים. בין אם מדובר בסביבה בבית הספר, החברים, קרובי המשפחה או יחס מזלזל בעבודה – רבים מאתנו מחפשים דרכים חיצוניות כדי להתמודד עם הקשיים שלנו. נתייחס, לדוגמא, לנשים בגיל ההתבגרות הנתונות ללחץ חברתי, ריבים עם המשפחה כמו גם הרצון להצליח בלימודים. במקרים רבים, נערות אלו ירעיבו את עצמן מתוך רצון למצוא הקלה רגעית. עם זאת, פעולה זו הופכת במהרה לדפוס הרסני אשר משפיע לרעה על בריאותן. כדי להתמודד עם הפרעה זו, יש לפנות אל רוח בכפר. וזאת, לצורך טיפול בהפרעות אכילה.

לצד הטיפול המקיף שאנו מציעים למטופלים הסובלים מהפרעות אכילה, אנו אף מציעים מסלולי החלמה לבעלי דפוסים הרסניים אחרים. למה הכוונה? אם פתחתם התמכרות חמורה לסמים קשים, אנו נשמח לסייע לכם גם בכך. כלומר, אנו מציעים תכנית גמילה מסמים קשים, תכנית לאורכה המטופלים יתמודדו עם הנסיבות אשר הובילו אותם ליצירת ההתמכרות. כמו כן, אנו מציעים גמילה מתסמיני ההתמכרות הפיזיים. כך, תוכלו לצאת לדרך חדשה.

לקבל את המענה המקצועי

רוח בכפר מציעה מגוון מסלולי טיפול לצורך החלמה מהתמכרויות. מחפשים אחר מכון גמילה מהימורים, הפרעות אכילה, סמים או התמכרות אחרת? צוות העובדים המקצועיים של רוח בכפר מציע הערכה ואבחון רפואי, סיוע בהחלמה מההתמכרות הפיזית לצד טיפולים קבוצתיים ופרטניים.