התמכרויות – אתה לא לבד

0
1789
התמכרויות - אתה לא לבד

רופאים, מדענים, אנשי מדע ואפילו ממשלות צריכים להתפנות ולמצוא פתרונות לסוגיות ההתמכרויות השונות המשפיעות על אזרחים של כל מדינות העולם, ניתן לראות זו כמגיפה, המכורים עצמם אינם הבעיה אלה המחלה אותה הם נושאים דורשת פתרונות ותשומת לב מיוחדת.

למזלינו יש משהו אצל בני אדם שגורם לנו להתרחק מסמים בצורה טבעית או לפחות לא להפוך למשתמשים כפייתיים קבועים – אך יש עדיין מליונים אשר לא התמזל מזלם. הם מכורים וכך ישארו כנראה.

נתונים סטטיסטים תמיד מראים את הצד האפל של ההתמכרות, מה שאנו רואים ברחובות גם לא מחזק במיוחד ולא ממש נותן תקווה רבה. אך מה שאינינו רואים מול עינינו בצורה יומית זה את גל ההחלמה הענק שסוחף מליונים בעולם. אנשים רבים נעזרים בתוכניות 12 צעדים על מנת להתנקות מסמים ואלכוהול.

גל של התמכרויות מכה בעולם בצורה יום יומית, בכל עיר מרכזית בעולם ובכדור הארץ כולו יש נרקומנים ברחובות ובפינות מוסתרות, הם מזריקים רעל לוורידים ומעשנים סמים או שותים את עצמם לאיבוד חושים וחולי. הם לוקחים כל כדור שהם יכולים להשיג, העיקר להתמסטל והם מבזבזים את החיים שלהם על סוטולים.

אך בו זמנית, גל גועש של החלמה סוחף את ההמונים. הידיעה שיש החלמה ושהיא כבר לא סוד עוברת בין המכורים, הם כולם כבר יודעים, רובם לפחות, שמליונים בעולם יצאו מזה וחיים חיים נקיים. הם שומעים קולות מרחוק "רק מחכים לכם" מחכים שהם יבואו לחוות את הידיעה ויעלו על גל ההחלמה גם.