דרכים להפסקת עישון

0
3720
דרכים להפסקת עישון

אנשים רבים המעוניינים להפסיק לעשן נוקטים בשיטות שונות על מנת להפחית או להפסיק לגמרי את העישון. יש שיטות שונות להפסקת העישון לגמרי או הפחתת עישון אך לא תמיד שיטות אלו יעזרו או יתאימו לכל אחד.

יש שיטות שונות להפסקה או הפחתת העישון וכל אחד נוקט בשיטה או בדרך שונה המתאימה לו ולאישיותו. יש את אלו אשר ינסו בכוחות עצמם להפסיק לעשן ויעשו זאת על ידי הפחחת כמות העישון בהדרגה ויש את אלו אשר יפסיקו בבת אחת ויעשו זאת באופן טוטאלי ללא הדרגה אלא באופן דרסטי, לחלקם זה יצליח ואילו אחרים יישברו.

דרכים נוספות הן שימוש במדבקות אשר מטרתן לגרום לאותם מעשנים לא לעשן ומספקות כמות ניקוטין לאותם מעשנים בצורה מדודה מה שאמור למנוע מאותם מעשנים להזדקק לניקוטין ובעצם לעשן סיגריה.

אופציה נוספת היא סיגריה אלקטרונית אשר מדמה את פעולת העישון ומוציאה גם כן עשן ובעצם אמורה לגרום לאותו מעשן להרגיש כאילו הוא מעשן סיגריה אמיתית אך ללא החדרת הניקוטין לגוף. יש כמובן גם מסטיקים לגמילה מעישון וכל מיני טיפולים אשר מתיימרים לגמול את המעשן מסיגריות.

סיגריות אלקטרוניות נראות כאופציה מתאימה למעשנים כיוון שאותה סיגריה מדמה הרגשה של עישון לאותו אדם מעשן ובעצם זה עוזר לאלו אשר מרגישים כי הם צריכים לבצע את הפעולה הזו ונזקקים להרגשה של העישון ושל ביצוע הפעולה.

ישנם דגמים שונים כגון מקטרת, סיגריות ואפילו סיגר. ניתן למצוא את המוצר דרך חברות שונות המספקות ערכות שונות במחירים שונים. נוכל למצוא סיגריה אלקטרונית מקורית כמו גם חיקויים אשר יש לבדוק את טיב המוצר והאיכות כמו גם אותה חברה אשר מציעה את המוצר הנ"ל והאם היא מומלצת.

נוכל לערוך השוואות ובדיקות של אותן חברות המציעות את המוצר הנ"ל דרך מנועי החיפוש באתרי האינטרנט השונים, שם נמצא מידע רחב על מוצר זה, כיצד הוא פועל, היכן הוא מיוצר ואיזו חברה מייבאת אותו כמו גם השוואות מחירים, ערכות שונות המוצעות למכירה, אופציה להזמנות דרך האינטרנט ועלות ביצוע משלוח עד לבית הלקוח.