יוצאים לדרך חדשה וחופשיה יותר

0
4751
יוצאים לדרך חדשה וחופשיה יותר

החיים עשויים להציב בפנינו אתגרים רבים אשר קשה לעמוד בהם. כך שאין זה יהיה מפתיע במיוחד לגלות כי אנשים רבים בוחרים להתמודד עם הקשיים הללו בדרכים שונות. לעיתים הדרכים הללו עלולות להוביל אותנו למדרון ההתמכרות, בין אם לחומרים פסיכו – אקטיביים, לפעילויות שונות כמו הימורים או אף להתנהגות אשר פוגעת בנו, כמו הפרעות אכילה.

אותם דפוסי התנהגות פוגעניים יכולים להסב נזק הן למכור עצמו והן לסביבה שלו, המשפחה, החברים ואף מקום התעסוקה. פעמים רבות אין זה פשוט למצוא בכוחות עצמנו את הדרך מחוץ למבוך הזה, אך בדיוק במצבים האלו גמילה מהתמכרויות תוכל לסייע. זכרו כי אין אתם לבד במערכה זו ויכולים לפנות בבקשת עזרה אל רנסאנס – ויקטוריה, מרכז רפואי לגמילה מסמים ואלכוהול.

הדרך אל הסם

המציאות מאלצת אותנו להתמודד איתה, אך פעמים רבות, דרכי ההתמודדות עלולים להוביל רבים מאיתנו אל הסמים. בין אם מדובר על סמים קשים או קלים, הרי התלות בסם הינה עדיין התמכרות לסמים. אך אין סיבה לאבד תקווה, המודעות לבעיה תהיה זו שתוכל להוביל אתכם אל המקום הנכון אשר יוכל לסייע לכם בתהליך הגמילה.

מתמודדים עם ההתמכרות

על מנת להצליח לצאת מתוך מעגל הסמים, ניתן יהיה לפנות אל רנסאנס – ויקטוריה, מרכז גמילה מסמים. כאן ניתן יהיה למצוא את התמיכה לה אתם זקוקים על מנת להתגבר על הקושי ולהתמודד בהצלחה עם ההתמכרות. הצוות הרפואי של המרכז משקיע את מירב המאמצים על מנת להבטיח את הטיפול המתאים ביותר בעבור כל אדם ואדם.

נעזרים בצוות רפואי

חשוב להבין כי גם על אף העובדה כי האלכוהול מהווה חלק בלתי נפרד מחיי חברה רבים וטקסים שונים, הרי שצריכה מופרזת שלו עשויה להוביל להתמכרות קשה. תהליך גמילה מאלכוהול הוא אחד המאתגרים ביותר. זאת מפני שתסמיני הגמילה של תהליך זה כוללים הזעת יתר, דופק מואץ וחוסר תיאבון ובמצבים מסוימים אף הזיות, דמיונות שווא ושמיעת קולות. תהליך הגמילה יתבצע במסגרת מרכז רפואי בו יהיה נוכח צוות רפואי מוסמך ומנוסה שיוכל לסייע בהקלה על התסמינים.

מתחילים בחיים חדשים

מרכז גמילה מסמים ואלכוהול “רנסאנס – ויקטוריה” הינו מוסד גמילה מהגדולים בישראל. אין ספק כי פניה אל מרכז זה תוכל לסייע בהתמודדות עם הקשיים שהחיים מציבים בפנינו מבלי שנכנע אל חומרים פסיכו – אקטיביים שונים. פנו עוד היום על מנת להתחיל בדרך חדשה אל חיים בריאים וחופשיים יותר. התקשרו למספר 1-800-205-077.