להיגמל מהרגלים רעים – ולרכוש ביטחון בעצמנו

0
5120
להיגמל מהרגלים רעים – ולרכוש ביטחון בעצמנו

חיי היום-יום קשים דיים, אך בחודשים האחרונים נדמה כי האתגרים הולכים ונערמים. עם פרוץ הקורונה, רבים מאתנו מתמודדים עם מורכבויות שונות – הן מהבחינה האישית, הן מהבחינה המקצועית והן מהבחינה הכלכלית. לכל אלו השפעה ישירה על רגשותינו ומצב רוחנו. על מנת לברוח מההתמודדות עם המציאות, חלקנו נשתמש בחומרים מסוכנים. החל מצריכה מוגזמת של אלכוהול ועד שימוש רב בסמים – לכך השפעה שלילית. במקום לבסס זאת כדפוס פעולה הרסני, רצוי לבקש עזרה ותמיכה. הכול, בדרך לשיקום. 

הבריחה מהמציאות הכואבת, ויצירת התלות בגורמים חיצוניים במקום אמונה בעצמנו, עלולה להיות הרסנית. בהתאם, רצוי לשקול את אפשרויות ההחלמה והשיקום – מוקדם ככל האפשר. פניה אל מכון גמילה מקנאביס ואלכוהול תסייע לנו, ללא כל צל של ספק. לקבלת מענה מקצועי, ניתן לפנות אל מרכז גולד. מרכז מוביל זה מספק למטופליו רשת תמיכה הדדית. בזכות רשת תמיכה זו, המטופלים מצליחים להתמקד בתהליך הגמילה – ולהתמסר לשינוי בחייהם. 

רכישת הרגלים חדשים במכון לגמילה מסמים ואלכוהול

"נפש בריאה בגוף בריא" – מדובר בביטוי מוכר, מדויק וחשוב. רבים מאתנו מנסים להשיג את האיזון העדין הזה, אך לא תמיד בהצלחה רבה. למעשה, נדמה כי החיים מביאים לפתח ביתנו אתגרים שונים המשליכים רבות על הנפש שלנו. כתוצאה מכך, הבריאות הפיזית שלנו נפגעת גם כן. החל משימוש תדיר והרסני בקנאביס ועד צריכת אלכוהול חסרת גבולות – בסופו של דבר מגיע השלב המכריע: טיפול בהתמכרויות.

השהות במכון גמילה מסמים ואלכוהול תוביל לתוצאה הרצויה. החל מגמילה פיזית וניקוי שאריות הסם והאלכוהול, רכישת הרגלים חברתיים מיטיבים ועד חזרה לסביבת המגורים בהצלחה – מכון הגמילה יסייע למטופליו כראוי, על כל המשתמע מכך. אין ספק, הבריחה למציאות אחרת היא מתעתעת, ומספקת הפוגה קצרה מהצרות. בפועל, אין מדובר בפתרון – ועלינו להתמודד עם שלל הבעיות, ולפתור אותן בכוחות הטמונים בנו. 

רשת תמיכה חשובה בתקופה קשה 

ההכרה בכוחות הטמונים בפנים, תוביל אותנו לעתיד טוב הרבה יותר. כך נבין כי ביכולתנו להתמודד עם כל אתגר מבלי לברוח לגורמים חיצוניים. מעוניינים לשבור את דפוסי הפעולה ההרסניים שלכם? מבקשים להיגמל מההתמכרות שלכם? לשם כך, יש ליצור קשר עם מרכז גולד. מרכז מוביל זה מסייע למטופל לראות דרך עיניו אנשים אחרים המתמודדים עם בעיה דומה. במקום להתמקד בשוני, חשוב לראות את האחר – ולחזק אחד את השני. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 054-6880377