לוקחים אחריות על החיים ונכנסים לתהליך גמילה

0
5383
לוקחים אחריות על החיים ונכנסים לתהליך גמילה

רוב רובם של האנשים היום אשר נחשפים לחומרים במקרים קשים כמו סמים או אלכוהול, עלולים למצוא את עצמם במצב בו לאורך שנים הגוף מפתח סבילות והם חשופים למנות יתר ולסכנת מוות אמיתית. בדיוק מסיבה זו כיום האפשרות להגיע למרכז גמילה הופכת במהירות להיות פתרון יעיל בעיני רבים. צוות מרכז לטיפול וייעוץ של אורנית ויינשטוק מלווה מכורים לסמים ואלכוהול בתהליך הגמילה ומאפשר להם להתחיל מחדש.

בוחרים לקחת אחריות על החיים

אם הגעתם לנקודת האל-חזור, ואתם מרגישים שהחיים שלכם יצאו משליטה מרוב שימוש בסמים או שתיית אלכוהול מופרזת, אתם יכולים לעצור את רצף החיים המטושטש ולבחור להגיע לתהליך גמילה מהתמכרויות. אומנם לא מדובר בהחלטה קלה, כי אתם בעצם מוותרים על הזכות להיות חופשיים לתקופה מסוימת, אך בפועל אתם יכולים להרוויח הרבה יותר אם תחזירו את החיים שלכם למסלול ותצאו מהמרכז כאשר אתם יודעים לשלוט בהתמכרות.

מתמודדים עם הטיפה המרה

מהרגע שאתם נכנסים לטיפול במרכז גמילה מאלכוהול, הדבר הראשון והכי חשוב שהגוף שלכם חייב לעבור גמילה פיזית מהמשקאות החריפים. הניתוק מהמשקאות ביותר תגובה פיזיולוגית מאתגרת אשר משתנה מאדם לאדם, באופן כללי זו חוויה לא פשוטה למכורים רבים. אם אתם מצליחים לעבור את שלב הגמילה הפיזית באופן יחסית טוב, אתם יכולים ישר להתמודד עם הבעיות הרגשיות אשר הובילו אתכם לשתיית אלכוהול מופרזת.

טיפול משולב בכל סוגי ההתמכרויות

במקרים רבים מגיעים למרכז לגמילה מטופלים אשר חווים אתגרים רגשיים רבים מאוד וסובלים מכמה וכמה התמכרויות. עם הכניסה לטיפול מרכז גמילה מסמים, אתם עוברים הערכה מעמיקה של הצוות המקצועי, אשר מטרתה לגלות האם אתם סובלים מאוד התמכרויות.

בין אם מדובר בהתמכרות להימורים או התמכרות לקניות, במקרה וכן מתגלה בהערכה הפסיכולוגית כי יש שילוב של כמה גורמים ממכרים בחייכם, הצוות הרפואי יכול להמליץ לכם על טיפול משולב שיאפשר להגיע לתוצאות המקסימליות. כך, עם היציאה ממרכז הגמילה אתם תוכלו להתמודד בהצלחה יתרה עם כל אתגר שתעמדו מולו לאורך הדרך, מבלי לחשוש מהתדרדרות אחורה לשימוש בסמים או לקניות מופרזות ללא כל שליטה.

צוות מרכז אורנית ויינשטוק מסייע לכל מכור שרוצה ומוכן לשנות את אורחות חייו להגיע למצב בו ההתמכרות לא מנהלת את סדר החיים שלו. על ידי טיפול מסור אנו מצליחים להביא לשינוי מהותי בסדרי החיים של כל מטופל. לפרטים נוספים ויצירת קשר פנו למספר הטלפון: 03-6349876.