הכן את עצמך לפיכחות על ידי תכנון החיים לאחר שיקומי

0
81
הכן את עצמך לפיכחות על ידי תכנון החיים לאחר שיקומי

תכנון חיים לאחר שיקום הוא צעד קריטי מאוד בהשגת פיכחון לטווח ארוך. למרות חווית הגמילה של מטופלים גמילה בסיוע רפואי, המשך תמיכה וייעוץ כדי למנוע הישנות, זה יכול, ולעתים קרובות קורה. 40% עד 60% מחלים לאלכוהוליסטים עלולים להישבר תוך 6 חודשים. מספרים אלה משקפים את הבהירות והתמיכה הנדרשת על מנת לשמור על מטרתם של פיכחון.

מטופלים לשעבר יכולים להמשיך להשתמש בשיטות הריפוי שנחשפו להם לאחר סיום הלימודים. מתקני גמילה מציעים טיפולים מיוחדים וטיפול המשיך כמו:

טיפול חד-פעמי

תוכניות טיפוליות / חיים מפוכחים

קבוצות של 12 שלבים

בדיקות

תוכניות טיפול לאחר לסייע למטופלים לשעבר בתכנון החיים לאחר גמילה ושמירה על התמיכה הדרושה להתאוששות. קבוצות של 12 קבוצות נהנות מחולים לשעבר, שכן יש להם מערכת תמיכה מתמשכת וקהילה לחיבור משולב. בדיקות מעקב מקיימות קשרים בין צוות המתקן וחולים לשעבר, ומדגישים את התקדמות הריפוי שלהם. תוכניות כמו טיפול חד-פעמי מציעות תוכן של מטופלים לשעבר שיוכלו להשתמש בהם כדי להתחיל את מסעם בריפוי טרנספורמטיבי.

חולים לשעבר יכולים לזכור את הסיבות השורשיות להתמכרות שלהם; זה בהירות יכול לעורר המשך ההתאוששות. הידע של העצמי אשר הושג בייעוץ יכול לעורר אמצעי מניעה כדי להפחית את הישנות בעתיד. הגדרת מטרות אישיות וזכירה גורמים הרסניים מאחורי התמכרות הם צעדים מתקדמים כדי להפחית את הפיתוי התמכרות לסמים. זכור לתעדף את הערכים האישיים ולכבד את התחייבויותיך בהשגת יעדי הפיכחון שלך.

תכנון בריאות לטיפול עצמי

שמירה על מוטיבציה לחיות חיים של טרנספורמציה ואיכות חיים יכול לספק את הנחישות מישהו צריך להתנגד הפיתוי להשתמש בחומרים. כולל תוכנית סגנון חיים בתכנון החיים לאחר שיקומי הוא חיוני להגדרת המוטיבציה שלך צעדים פעולה להצלחה. חולים לשעבר יכולים להתחייב לחיות אורח חיים של רגיעה, תוך אכילה נכונה. קבלת מנוחה מספקת יוצרת מצב רוח טוב יותר. שיטות כגון מדיטציה ורוחניות יוצרים תקווה וקהילה בחיי היומיום.

שחזור אלכוהוליסטים יכול להמציא מחדש את המראה שלהם כדי לסמן שינוי אישי, וחולים יכולים להרגיש ביטחון כשהם לחדש את בריאותם ואת ההיגיינה. שאלות לדוגמה יכולות לכלול:

כמה ימים בשבוע נדרשים כדי להבטיח ביטחון עצמי חיצוני באמצעות טקסים אלה טיפול עצמי?

איך תרגילים ספציפיים גורמים לי להרגיש?

האם אני מכבד את הטיפול העצמי שלי על ידי שמירה על היופי שלי?

כמה זמן אני מוכן להקדיש את הבריאות שלי?

מדוע הבריאות חשובה לי ביותר?

איך אני מכבד את עצמי על ידי מזון אני אוכל?

אנשים משחזרים יכולים לחקור אילו מאכלים הם אוהבים על בסיס סוג הגוף שלהם, הטעם, ואת הערך. תוכניות תזונה תזונתיים הן דרכים יעילות לחיזוק הגוף הפנימי. כאן, חולים לשעבר יכולים להכין רשימה של קלוריות אידיאליות, ויטמינים ומינרלים הדרושים לבריאות גופנית הטובה ביותר שלהם. הם יכולים להכין מתכונים טעימים כדי לשפר את רמות הסרוטונין ואנדורפינים, במקום להשתמש בחומר הרסני.

מדיטציה מאפשרת הרפיה עמוקה של הנשימה עם שאיפה ונשיפה, ובו בזמן מעודדת מיקוד חיובי. פחות מתח מישהו מרגיש, פחות סביר שהם עצמית תרופות עם חומרים מזיקים. מדיטציה כמה פעמים בשבוע יכולה להיות דוגמה לתכנית בריאה לשלום. התחברות לעוצמה גבוהה יותר, בין אם זו הגדרה אוניברסלית של אלוהים, או תחושה מופשטת, יכולה ליצור התמקדות חדשה בהתחדשות. כאן, האדם יכול להנחות את הפרספקטיבה שלהם מתוך דיכאון או קשר שלילי / רגשי שלילי לחיים אינטנסיביים בהווה.